Author Topic: Politico Publishes False Headline About Rush Ratings  (Read 625 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline AbaraXas

  • ?? ??????? ?????
  • Technical
  • Hero Member
  • ****
  • Posts: 13,224
  • Words full of sound and fury, signifying nothing.
Politico Publishes False Headline About Rush Ratings
« on: May 23, 2012, 10:15:17 PM »
Quote
Monday, Politico's "media analyst" Dylan Byers's posted what at first glance looked like bad news for radio talk show giant Rush Limbaugh, who has been the target of a boycott after apologizing for comments he made about about pay-for-my-birth-control crusader Sandra Fluke. Byer's headline reads: "Limbaugh takes post-Fluke ratings hit." According to Paul Bond's reporting at the Hollywood Reporter, there's only one problem with Byers' headline: it isn't true.


http://www.breitbart.com/Big-Journalism/2012/05/23/Politicos-Dylan-Byers-Massages-Rush-Ratings




Offline Rapunzel

  • Hero Member
  • ****
  • Posts: 71,719
Re: Politico Publishes False Headline About Rush Ratings
« Reply #1 on: May 24, 2012, 01:32:07 AM »
I stopped trusting Politico long ago......you cannot trust anything they write.

Offline Lipstick on a Hillary

  • Hero Member
  • ****
  • Posts: 6,027
Re: Politico Publishes False Headline About Rush Ratings
« Reply #2 on: May 24, 2012, 07:56:05 AM »
"Four months ago, Breitbart News exposed a troubling relationship between Politico, a left-wing news outlet that poses as objective, and the anti-Semitic, Soros-funded, tax exempt Media Matters. One of Media Matters primary allies at Politico has always been Byers, a left-wing operative who takes a special pride in attempting to -- like Media Matters -- silence conservatives like Red State's Erick Erickson and our own Oceander Loesch. "

 whistle


Share me

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo
Smf